Hoe het APK / APKS / OBB-bestand op Android te installeren
Hallo, Daar kan u de APK bestanden gratis downloaden "Bus Rampage: London City" voor karbonn K9 Smart Selfie, APK bestandsversie is 1.0.1 om te downloaden op uw karbonn K9 Smart Selfie druk enkel op deze knop. Gemakkelijk en gegarandeerd. We bieden enkel originele APK bestanden aan. Indien één van de producten op deze site uw rechten schendt, rapporteer dit dan
Een gegijzelde London City Bus doorkruist de straten van de stad in dit gekke arcadespel. Een gekkigheid is het navigeren door druk verkeer tijdens het spitsuur. Is hij laat voor de volgende bushalte, is het een actiefilm, een noodgeval of moet de bus een expreslevering doen?
Je speelt als een roekeloze misdadiger die wordt gezocht voor diefstal. Je hebt echter een duidelijk voordeel. Je ontsnapt aan de politie in een goede oude Londense stadsbus. Kun jij de ongelooflijke kracht van het paard onder de motorkap van je voertuig onder de knie krijgen? Zijn je rijvaardigheden en zintuigen scherp genoeg om te navigeren door het verkeer op de snelweg? Er is maar één obstakel genoeg om je run te beëindigen, dus let beter op!
Negeer alle verkeersborden en lichten, vandaag zal deze bandiet de overhand hebben en zijn achtervolgers verliezen. Hoe ver kun je het verhaal nemen, het is tijd om het tot het maximum te verdiepen!
CONTROLES & TIPS
- Besturing is doodeenvoudig, tik gewoon links of rechts om rijstroken te wijzigen, maar pas op voor inkomend verkeer.
- Vanwege het helikopterzicht kun je een beetje vooruit kijken. Zorg ervoor dat u dit doet om met succes verkeer overbelast te maken.
- Probeer je volledig op je scherm te concentreren en stap in de zone voor die hele belangrijke hoogste score
KENMERKEN
+ Crazy high speed traffic racing
+ Koele simulatoractie
+ Koele bump maps
+ Mooie HD / 3D-beelden
+ Gratis app / game, geen in-app aankopen
+ De auto versnelt, zodat u op het sturen kunt letten
+ Vervormingssysteem, uw auto breekt uit bij een botsing en kapotte onderdelen zullen uiteenspatten
+ Spectaculaire crash-animaties
+ Verhoog het volume voor een uitstekende geluidskwaliteit
Vergeet de tube, focus op je ontsnappingsroute, je bent nu het openbaar vervoer. Download nu en kijk hoe ver je kunt komen!
Geschiedenis van de Londense bus
De introductiedatum van de allereerste commerciële dubbeldekkerbus (net als de eerste bus zelf) lijkt voor wat discussie open te staan, omdat verschillende versies van modellen en claims overal op internet verschijnen. Over het algemeen is overeengekomen dat commerciële bussen voor het eerst op grote schaal werden geïntroduceerd in de jaren 1820 (met een paar eerdere mislukte pogingen die al in 1662 kort in Frankrijk werden geregistreerd) en omdat dit enige tijd vóór de introductie van de verbrandingsmotor is, waren paarden getrokken zoals je zou verwachten.
Deze vroege bussen heetten 'Omnibuses' en liepen in Frankrijk en Engeland, en het was pas in 1847 toen Adams & Co van Fairfield aan het werk was, een voertuig bouwde met een lichtendak met ingebouwde bovenste stoelen over de hele lengte van de bus. Deze werden voor het eerst bediend door de Economic Conveyance Company in Londen, en om mensen aan te moedigen om dit te gebruiken, kostte het de helft van de kosten om binnen te zitten.
Deze open dubbeldekker getrokken paardenbussen waren aanvankelijk niet populair, en het duurde bijna 10 jaar voordat het idee aansloeg, toen John Greenwood in 1852 een veel groter dubbeldek introduceerde met voldoende ruimte voor maximaal 42 passagiers en 3 keer trekken nodig had paarden, met het bovendek nog steeds toegankelijk via een ladder.
Deze bussen werden meer nieuw met innovaties zoals een trap om toegang te krijgen tot het bovendek gemakkelijker, samen met naar voren gerichte tuinstoelen in plaats van longitudinale banken, en dit moedigde meer dames om ze te rijden.
Het eerste gemotoriseerde dubbeldek was het NS-type (hierboven afgebeeld) dat in 1923 werd geïntroduceerd en als eerste een volledig bedekt bovendek had. Het werd gebouwd door de AEC (Associated Equipment Company) en gold destijds als luxueus met gestoffeerde stoelen in plaats van de houten banken, en het gesloten bovendek stelde bussen in staat om op een gelijkwaardige manier te concurreren met de trams die populair waren geworden als goedkoper alternatief, en met veel nieuwe stedelijke ontwikkeling betekende de vrijheid van de bus om zich aan te passen aan nieuwe routes, anders dan de tram of trein, het in populariteit snel gegroeid.
De volgende belangrijke ontwikkeling was de introductie van de Routemaster London Bus, voor het eerst gebouwd in 1954, en twee jaar later in de commerciële dienstverlening. Nu worden bussen gevolgd via GPS en andere trackingtools voor informatie over passagiers.